Aneros-käyttöohje

Vaihe 1. Valmistelut

  • Pese Aneros ennen käyttöä saippualla ja lämpimällä vedellä.
  • Jotta Aneros-käyttökokemus on mahdollisimman miellyttävä, virtsarakko ja suoli on hyvä tyhjentää ennen lelun käytön aloittamista. Käytä tarvittaessa peräruisketta tai vesiperäruisketta.
  • Käy makaamaan kyljellesi ja taivuta polvet kohti rintaa niinsanottuun sikiöasentoon. Voit kokeilla myös kyykkyasentoa.
  • Sivele liukuvoidetta reilusti peräaukon suulle sekä Aneros-stimulaattorin pinnalle. Tämä edesauttaa lelun liukumista sisään anukseen ja lelun liikkumista sisälläsi.

Vaihe 2. Rentoutuminen

Käännä Aneros niin että ylöspäin osoittava välilihan stimulaattori asettuu peräaukon ja kivesten väliselle alueelle. Ohuempi, alaspäin suuntautuva ”häntä” osoittaa tällöin selkään päin. Työnnä Aneros hitaasti ja rauhallisesti peräaukkoon lelun puoliväliin asti. Tämän jälkeen Aneros ikään kuin sujahtaa itsestään peräaukkoon ja ohjautuu oikealle paikalleen eturauhasta vasten.

Aneroksen välilihaa stimuloivan osan tulisi painaa peräaukon ja kivesten välistä aluetta. Noin 3,5-5 cm peräaukosta kiveksiin päin. Voit asetella Aneroksen oikeaan kohtaan ottamalla ”hännästä” kiinni ja kääntämällä sitä varovasti. Kuivaa välilihan alue (esimerkiksi likuvoidejäämistä), jotta sitä hierova ”tappi” pysyy paikallaan.

Kun Aneros on kokonaan sisällä pepussa, se saattaa aluksi tuntua oudolta. Tee rauhallisia hengitysharjoituksia ja rentouta kaikki lihaksesi. Epämiellyttävä tunne häviää pikku hiljaa, ja parhaiden tulosten saavuttamiseksi siihen voi mennä jopa 20 minuuttia.

Vaihe 3. Supistusharjoitukset

Kun Aneros alkaa tuntua luonnolliselta pepussa, on aika alkaa supistelemaan peräaukon sulkijalihasta. Aloita rauhallisesti, supista vain 1/4-1/2 sulkijalihaksen täydestä supistusvoimasta. Toista varovaisia supistuksia 20–30 kertaa.

Jos lihakset peräaukkosi alueella alkavat supistella tahattomasti, älä huoli, se on aivan normaalia. Anaaliorgasmin saavuttaaksesi tarvitse sekä tahattomia että tahdonalaisia lihaksia.

Vaikka miten tekisi mieli, vältä peniksen koskettelua. Aneroksen tavoitteena on antaa sinulle orgasmi eturauhasta, välilihaa ja peräaukkoa hieroen.

Lisätuntemuksia saa voimistamalla sulkijalihaksen supistelua. Muotonsa ansiosta Aneros ”imeytyy” syvemmälle anukseen ja hieroo erogeenisia alueita voimakkaammin. Voit myös maata selälläsi ja painaa lantiota alustaa vasten saadaksesi entistä enemmän painetta ja voimaa hierontaan.

Muista, että kun rentoutat sulkijalihaksesi, Aneros ei liiku pepussasi ja on ikään kuin ”off”-asennossa.

Vaihe 4. Nautinnon pitkittäminen

Kun sinusta tuntuu siltä, että orgasmi tulee, pysähdy ja koeta pidätellä sen tuloa. Tarkoituksena on pidätellä siemensyöksyä, mutta Voit kokea voimakkaan orgasmin ilman siemensyöksyä. Vartalosi ikään kuin valmistautuu siemensyöksyyn, mutta orgasmi on erilainen. Nämä tuntemukset ovat jokaiselle Aneroksen käyttäjälle uniikkeja, ja erilaisia joka käyttökerralla. Anerosta käyttämällä voit saavuttaa voimakkaita, pitkiä, aaltomaisia sekä toistuvia orgasmeja monta peräkkäin.

Vaihe 5. Peniksen kiihottaminen

Nyt voit kiihottaa myös penistäsi. Kun tunnet olevasi siemensyöksyn partaalla, lopeta peniksen kiihottaminen, jännitä sulkijalihastasi ja erektiota kontrolloivia lihaksiasi (lantionpohjalihaksiasi) yhtä aikaa, niin voimakkaasti kuin jaksat. Pidä tämä jännitys yllä niin kauan kuin jaksat. Tämä on hyvä harjoitus niin erektiota kontrolloiville lihaksille, kuin lantionpohjalihaksillekin. Voit joko toistaa tätä harjoitusta tai jatkaa peniksen kiihottamista siemensyöksyyn saakka.

Aneroksen käyttö yhdynnän aikana voi lisätä mielihyvän tunnetta ja orgasmin voimakkuutta huomattavasti.

Aneroksen tuoman hyödyn ja nautinnon löydät parhaiten kokeilemalla ja harjoittelemalla, sekä tunnustelemalla ja kontrolloimalla omaa kehoasi.

Muista:

  • Pese Aneros jokaisen käytön jälkeen
  • Pidä Aneros henkilökohtaisena välineenäsi